belangrijke info inzake

betalingsvoorwaarden

Zeker lezen, om misverstanden te vermijden!

 

U kan betalen met cash of bancontact (behalve de waarborg, steeds in contanten).
Wij aanvaarden geen credit-cards.

Particuliere leveringen aan huis kunnen wij helaas niet aanbieden tijdens de feestperiode en in de weekends wegens tijdsgebrek.

Voor schotels, kommen, transportbakken, bbq's e.d. rekenen wij een waarborg aan, deze is met cash geld te betalen en wordt ook cash terug betaald bij het terugbrengen.
De materialen dienen altijd binnen de 2 werkdagen netjes en afgewassen terug bezorgd te worden .
Na het terug bezorgen worden alle materialen door ons nog in onze industriële vaatwasser een 2e maal afgewassen en gedesinfecteerd, zo bent u 100% zeker dat u altijd zeer netjes materiaal hebt bij u bestelling.
Materialen die niet afgewassen zijn worden niet terug genomen.
Indien de materialen stinken of sporen vertonen van schimmels zullen zij aangerekend worden en mag de klant ze houden of worden ze bij ons in de afvalcontainer gedumpt. Opgelet de waarborg dekt niet altijd de kostprijs.
Op eenvoudig verzoek krijgt de klant hier voor een factuur.
Bij het laattijdig terugbrengen wordt er een huur aangerekend van 10%/dag.

Uitzonderingen bevestigen de regel indien er op voorhand anders werd afgesproken

Voor feesten op locatie/verplaatsing en bestellingen of verhuur vragen wij een voorschot van 25%.
Dit omdat wij vele aanvragen dienen te weigeren en onze agenda bijna altijd volzet is, een annulatie kost ons veel geld en herplanning en het risico van zonder werk te vallen . 
Wanneer dit voorschot betaald is uw bestelling definitief vast gelegd in ons programma, het voorschot wordt nooit terug betaald indien de annulatie van uw feest op minder dan 6 maanden van de feestdatum is.
Indien een annulatie vroeger gebeurd om welke reden ook, zal het voorschot niet terug betaald worden, maar kunnen gebruikt worden voor een catering op locatie of afhaling van feestbestelling ( vanaf 500€ voorschot mag dit in max. 3 keer gebeuren , dus geen dagelijkse aankopen in de winkel) binnen de 12 maanden na de annulatie-datum. 
Indien voor uw feest al voorbereidend werk is gebeurd (bijv. in de laatste week) zullen wij de gemaakte kosten nog aanrekenen.
Dit is een commerciële versoepeling van onze zijde i.v.m. de wet art.19 B.W., indien de klant niet akkoord gaat en betwist beroepen wij ons op deze wet.

Bij aankoop in de winkel kan u op eenvoudig verzoek een factuur verkrijgen (wordt digitaal verstuurd).
Voor facturen met een bedrag van minder dan 50€ excl btw rekenen wij een administratiekost aan van 3.50€ excl btw.